ORGANIZAREA CĂLĂTORIEI

După obținerea Opiniei Medicale, pacientul este asistat în vederea organizării călătoriei către Partenerul Medical din rețeaua iMEDICAL CARE.

Pacientul este asistat pentru:

  • Organizarea programărilor pentru investigațiile medicale conform opiniei medicale primite.
  • Organizarea detaliilor cu privire la călătorie ( asigurarea suportului în vederea emiterii biletelor de avion)

TRANSFER PACIENT

Asigurarea transferului pacientului de la Aeroport către Spital, iar ulterior către hotel.

ASIGURAREA CAZĂRII

Organizarea detaliilor cu privire la cazare ( asigurarea suportului necesar în vederea efectuării rezervărilor pentru cazare) conform listei de hoteluri disponibile în funcție de Partenerul Medical din Rețea ales.

TRANSLATOR DEDICAT

Pacientul va fi asistat pe toata durata investigațiilor medicale de către un translator dedicat, vorbitor de limba romană, engleză și turcă.

 

Nota: Pacienții se pot ocupa ei însuși de rezervarea biletelor de avion precum și de rezervarea cazării la hotel cu amendamentul ca în acest caz, pacientul trebuie să furnizeze în timp util detaliile zborului și cazării pentru ca Partenerul Medical să poată organiza transferul pacientului de la aeroport.